osobní trénink - individual

Čas jen to Tebe

Vždy sestaven, dle tvé INDIVIDUALITY, ENERGIE, KONDICE a momentálního rozpoložení

Jaké by to pro Tebe bylo, kdybys mohla vypnout okolní svět a SOUSTŘEDIT SE JEN NA SEBE, na tvůj pohyb a prožitek u toho?

Někdo by Ti přesně řekl, co dělat, proč to dělat a jak?

Kdybys z každého tréninku vytěžila ze sebe maximum, ovšem ne, na poli kvantity, ale kvality? 

Dostala se rychleji k Tvým vytouženým cílům a ušetřila si tak ČAS na  cestě "pokus - omyl", vyvarovala se zbytečným zraněním a ublížením si?

A rapidně si zkrátila cestu za svými cíli. 

 

PŮJČ SI MÉ VĚDOMOSTI 

a znásob tak EFEKTIVITU tréninku 

Studovala jsem za tebe, aby ty ses mohla soustředit jen na pohyb a sebe samotnou. Za svou praxi mám za sebou stovky klientů, tisíce tréninků, celou řadu kurzů a workshopů. Toto ti předám v balíčku při osobním tréninku spolu s empatií a širším pohledem na problematiku.

Tobě stačí jen přijít a vnímat. Pokud chceš zažít jak to probíhá, klikni na tlačítko a domluvíme si konzultaci se zkušebním tréninkem.

Zkrať si cestu za svými cíli. Ušetříš hned několikrát...

své zdraví, čas a výlohy za řešení toho, co sis na sobě napáchala v důsledku neodbornosti, zvoleného špatného postupu, nevhodné zátěže, tréninku, diet a podobně.

JAK to probíhá?

Na PROČ si musíš přijít sama, já ti alespoň nabídnu JAK.

Na začátku při prvním tréninku

  • chvilku si popovídáme o tom, jak na tom jsI, zda Ti vrže koleno či páteř apod.; VSTUPNÍ ANALÝZA
  • další hovor směřuje k tomu, co je Tvá vize; tudíž STANOVÍME si, co je Tvůj CÍL a zda a jak je reálný
  • vyzkoušíme, jakou máš kondičku a jak jsi na tom s pohybem; TESTOVÁNÍ
  • definujeme si to, kde to dře a z čeho se naopak můžeme odpíchnout; ZHODNOCENÍ
  • měření, vážení a focení - nechám na Tobě, ale je dobré se odpíchnout a mít se k čemu vracet; DOKUMENTACE
  • NÁVRH POSTUPU a dohodneme se, jak často a co

Jak to probíhá dál? 

  • setkáváme se dle domluvených intervalů; TRÉNINKOVÝ PLÁN
  • trénink je přizpůsobován Tvé koncici a rozpoložení, reaguji na Tebe, ne, na to, co jsem měla přichystaného; EMPATICKÉ ZAMĚŘENÍ
  • směřujeme ke Tvým vizím, cílům a vytváříme pozitivní NÁVYK
  • ve stanoveném období budeme kontrolovat výsledky, POKROK, PROGRES
  • z počátku cvičíte za pomoci VLASTNÍ VÁHY

V trénincích se opírám o znalosti z vývojové kineziologie, učení DNS Prof. PaedDr. Pavel Kolář, Ph.D, který patří mezi naše špičky ve fyzioterapii a dalších znalostí, které se dozvíš v rubrice "o mně".

 

 

CO ZÍSKÁš? 

VÍCE ENERGIE

Toto je stará známá věc, že pokud se sobě věnujete, po stránce fyzické i psychické, energie se navýší.

VYŠŠÍ SEBEVĚDOMÍ

Cítíte se lépe, vypadáte lépe, máte více energie, odolnější psychiku, super kondici, takže vyšší sebevědomí jde už ruku v ruce.

LEPŠÍ KONCENTRACE

Při cvičení si vyčistíte hlavu, uvolníte tělo, zrelaxujete, vyplavíte přebytečné napětí a stresy. Toto vám přinese celkovou lepší koncentraci.

FYZICKÁ KONDICE

Jestliže budete svůj pohybový aparát pravidelně zatěžovat a lehce zvyšovat zátěž, nebo styl trénování, zvýší se vaše kondice. A budete se cítit skvěle.

LEPŠÍ TĚLESNÁ SCHRÁNKA

Toto je úžasný benefit k vašemu snažení. Začnete vypadat lépe a lépe, už se nebudete stydět v plavkách, naroste vaše sebevědomí.

VYROVNANÁ PSYCHIKA

Vyšší kondice, lepší tělesná schránka, uvidíte výsledky a budeme pracovat na vašem sebevědomí, vaše psychika je rázem odolnější.

moji pomocníci pro dosahování tvých cílů

Při tréninku se postupně seznámíte se všemi mými pomocníky. Kde mimo jiné využívám různé balanční podložky, rehabilitační míčky a míče, gumy a expandery, fitbally, Sbally, overbally a také činky a další...

BOSU

Labilní podložka, která ozvláštní trénink a navíc ho posune o několik levelů dál. Zlepšíte stabilitu, posílíte svaly hluboko uložené a střed těla.
TRX závěsný systém

Závěsný systém (trx)

Cvičení s váhou vlastního těla, ve 3D rovinách. Procvičíte svaly, o kterých jste ani netušili, že je máte a díky vyšším nárokům na střed těla i CORE.
SM systém Mudr. Smíška

sm systém

Šetrné cvičení pro jakýkoli věk i kondici. Skvělý pomocník pro vaše záda, rozhýbání každičkého zatuhlého místa a zpevnění těch, které si o to říkají.

KDE SE ti BUDU VĚNOVAT? 

  • v soukromém prostředí rodinného domu Praha - Horní Počernice
  • ideální volba pro ty, kteří jsou ostýchaví, plaší, přepracovaní a mají dost sdílených prostor ze svého zaměstnání a jiných aktivit
  • nikdo vás tu neokukuje, až na mě a to je v pořádku
  • nic vás nerozptyluje, tedy můžete všechny vaše smysli zamířit pouze na vás a váš cíl
  • parkování přímo před domem, nemusíte tak řešit přecpaná parkoviště, tak jak tomu bývá před všemi fitness centry, ani parkovné
  • příroda všude kolem na dosah, ideální pro venkovní tréninky, ať už na zahradě, v lese, v parku, u rybníku na louce  

Obecné podmínky osobního tréninku

(platné pro všechny tarify - výňatek z Dohody o osobním tréninku bod 5.)

5.1. Harmonogram tréninkových lekcí bude dohodnut před zahájením osobního tréninku. Platí u první návštěvy. Další harmonogram se může v průběhu upravovat, dle dohody mezi Klientem a Trenérem.

5.2. Klient si rezervuje své tréninkové hodiny od pondělí do pátku v časech od 7:00 do 20:00 hod., nebo během tréninkové lekce. Na rezervace mimo toto období nebude brán zřetel, nebo budou vyřízeny, až v časech a dnech výše uvedených.

5.3. Tréninková lekce může být zrušena Klientem či Trenérem minimálně 24 hodin před plánovanou lekcí prostřednictvím SMS, telefonátu, messengeru a může být nahrazena jinou rezervací v dohodnutém termínu a v období platnosti zvoleného tarifu. Pokud Klient zruší tréninkovou lekci s méně, než 24 hodinovým odstupem, lekce nebude nahrazena. 

5.4. Pokud nebude možné zajistit využití tréninkových lekcí z důvodů na straně Trenéra, ani podle předchozího článku, nebo při ukončení této dohody, má Klient nárok na vrácení poměrné části uhrazené odměny. 

5.5. Pokud se Klient na svou dohodnutou tréninkovou lekci dostaví se zpožděním, není poviností trenéra tento čas nahrazovat, nebo o tento čas prodlužovat tréninkovou lekci.

5.6. Pokud se Trenér na svou dohodnutou tréninkovou lekci dostaví se zpožděním, je povinen Klientovi tento čas nahradit, dle domluvy mezi Klientem a Trenérem, prodloužením lekce v daný den, pokud je to pro obě strany vhodné, nebo nahrazením v jiný dohodnutý den.

5.7. Tréninková lekce podle dohodnutého harmonogramu, které nemohly být využity z důvodu na straně Trenéra (pozdní zrušení lekce, nemoc trenéra atp.) v období platnosti zvoleného tarifu, mohou být využity v náhradních dohodnutých termínech a jejich platnost může, dle bodu (3.1., 3.2., 3.3.), prodloužena.

Následuj své sny. Já ti na té cestě budu pomáhat ;)

MÁŠ NA MĚ DOTAZ?

Nebo nechceš, aby ti neutekly novinky, obsah zdarma, výzvy? Tak mi napiš a já ti dám vědět, jakmile něco přichystám.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů