Pánevní dno FIT a v pohybu

Navazující kurz na Tajemství I. a II., lze i samostatně

3 ROVINY ♥ 3 PATRA ♥ TĚLO ♥ EMOCE ♥ ENERGIE

Na kurzu se naučím, objevím...

"Odstartujte změnu svého života během jednoho dne na kurzu FIT pánevní dno. Tajemství 1! Získejte nazpět svoje sebevědomí, sexappeal, chuť se milovat a hlavně intimní zdraví, jedinečnou metodou 3x3"


Jak mít FIT pánevní dno? 

Pod cvičením si někdo představí dril, šílenou námahu, pot a po cvičení bych měla padnout na zem, odplazit se domů a být spokojená, že jsem dala svému tělu, co proto. A ono opravdu dala!

Libujeme si v tom, že můžeme ždímat tričko, že nás instruktor dovedl na pokraj našich sil, a že jsme určitě udělaly to nejlepší pro sebe, své tělo i mysl a co teprve duši.

Jenže milé ženy, ono to naše cvičení by mělo mít nějaké zákonitosti, určitě i techniku provedení, abychom si neublížily a zrovna tak by mělo mít hezký dopad, jak na naši mysl, tak i tu duši. Třebas v onen den jsme šťastné, že jsme si sáhly až na dno, ale ono většinou to naše dno pánevní, trpí. A proč?

Nedýcháme!

Neboť v tempu cvičení nestíháme, a tak se zatajeným dechem provádíme cvičení. V jednu chvíli vám ovšem kyslík dojde, a tak lapáte po dechu s krásnou rudou barvou ve tváři.

 

Špatné držení těla

Zas to odnáší naše pánevní dno a tím pádem i bedra, bříško, zadek, chodidla, záda, krční páteř.  Pánevní dno je součástí HSSP – hlubokého stabilizačního systému páteře, či dnes opěvovaného a více používaného názvu CORE.

Pojďte se seznámit, jak vlastně cvičit. Jaké jsou zákonitosti správného držení těla. Jak propojit naše pánevní dno se středem těla a jak mít tělo funkční pro každodenní život. Ne jen pro chvilky, které si na vás vymyslí trenér, instruktor – neboť více času trávíme mimo tělocvičny, mimo speciální tréninky.

 

Trupová stabilizace přes CNS

Naučíte se zákonitosti, které kdysi vznikaly při zrání našeho CNS – centrální nervový systém, tak jak jsme se kdysi vyvíjeli od narození po první kroky, uměli jsme vše dokonale, s úsporou energie. Ovšem později jsme tyto dokonalé pohyby přepsali novými návyky, tušíte správně, že ne optimálními. A tak nám to někde začalo vrzat, skřípat, dloubat, bolet. Půjdeme nazpět v čase až do našich 3 měsíců života a tam se naučíme to nejpodstatnější. Trupovou stabilizaci.

 

3 měsíční poloha

Jak je optimálně nastavit bránice proti pánevnímu dnu. Jak dýchat. Jak aktivovat. Jak stabilizovat. Kde je hrudník, pánev, hlava… Přes vyšší vývojová stadia se dostaneme dál, ale tzv. tříměsíční model, je alfou i omegou.

Uvidíte, jak se vám tento model promítne do všech vzorců cvičení, sezení, chůze, běhu…

 

Vycházím z učení DNS

Dynamicko neuromuskulární stabilizace
Prof. PaedDr. Pavla Koláře, Ph.D.

Cviky jednoduché i pokročilé pro vaše pánevní dno, CORE/HSS, ale i bříško, zadeček, krční páteř či chodidlo. Všechno se vším souvisí, tak nezapomeneme zapojit vše tak, jak jsem se to učili, když jsem se narodili, zrál nám centrální nervový systém a my se učili postupně různé pohybové úkony. Cviky pro krásné bříško, pevný zadekkypré pánevní dno. Pánevní dno ve všedním dni.

Nemusíte, ale můžete mít za sebou kurz Tajemství pánevního dna pohledem západu i východu I. 

/vždy se dozvíte a naučíte i něco mnohem víc/

Co mohu na kurzu očekávat?

  • Cviky jednoduché i pokročilé na pánevní dno + CORE
  • Pánevní dno v rámci CORE/HSSP a všedního dne
  • Aktivace pánevního dna přes držení těla a dech

S čím mi tento kurz pomůže?

  • S problémy ženského intimního zdraví
  • S aktivním držením těla, správným dýcháním
  • Od bolestí v bederní a pánevní oblasti
  • Posílíte střed těla, oploštíte bříško, zpevníte zadeček

Co se naučím a můžu získat?

  • Naučí se práci s dechem a bránicí, s pánevním dnem, CORE, používat tzv. Pojistku v běžném dni a při různých úkonech
  • Spousty cviků, které nejsou jen na pánevní dno, ale i na aktivní držení těla a i na estetický faktor dojde
  • Vitalitu, stabilitu, mobilitu, sílu, harmonii, probudíte chuť do života
  • Získáte zdravé pánevní dno a nové pohybové vzorce (pokud budete i nadále nacvičovat a neskončíte hned po kurzu)
  • Získáte zdravé, pružné, pevné pánevní dno a budete tak předcházet problémům s ním spojených

Už se jen přihlásit a zažít objevovat.

Sjeďte na stránce trochu níž a vyberte si z termínů, které vám vyhovují, nebo klikněte zde: Kurzy/Akce  Pak už jen stačí kliknout, vyplnit objednávku a těšit se na setkání a váš den, kdy se začenete vnímat o kousek (osobně bych řekla o velký kus) jinak.


HARMONOGRAM ŠKOLENÍ


10:00          ZAHÁJENÍ + 1. DOPOLEDNÍ BLOK 90min.

  • Seznámení
    Abychom netrávily celý den oslovováním „hej ty/vy“, máme tu prostor na seznámení, diskuzi a také dotazy ;)
  • Cviky, jak funguje CNS a trupová stabilizace
    Vyzkoušíme si pár jednoduchých cviků, na kterých si představíme, že naše CNS moc dobře ví, co má dělat, když je něčím motivované, jakousi touhou, vizualizací
  • Co je DNS vývojová kineziologie
    Vysvětlíme si, co si vlastně představit pod pojmem "vývojová kineziologie", jaká je její podstata.
  • Aktivace a uvolnění bránice, dechu
    Jak nám funguje bránice. Její uvolnění, aktivace, uvolnění bříška. Předpřípravná cvičení na nácvik trupové stabilizace.

11:30          PŘESTÁVKA 30 min.


12:00          2. DOPOLEDNÍ BLOK 60min.

  • Anatomie
    Malý vhled do anatomie. Žádné složitosti, ale abychom si uměly představit, kdepak je ona bránice, pánevní dno, břišní svaly, vzpřimovače atd.
  • 3 měsíční model
    Osvěžíme naši paměť, necháme rozpomenout CNS, že jak jsme ideálně začali poprvé stabilizovat.
  • Optimální dech při stabilizaci a jak to vypadá
    Jak dýchat při stabilizaci, nebo nedýchat? Toto si vysvětlíme a vyzkoušíte, jak to tedy je.
  • Postura
    Ideální držení těla, které to je? A proč? Jak ovlivňuje držení těla práci bránice, pánevního dna a trupovou stabilizaci.

13:00          PŘESTÁVKA NA OBĚD 90 min.


15:30         1. ODPOLEDNÍ BLOK 90 min.

  • Optimální dech při stabilizaci
    Jak dýchat při stabilizaci, nebo nedýchat? Toto si vysvětlíme a vyzkoušíte, jak to tedy je.
  • Postura, ideální držení těla
    Ideální držení těla, které to je? A proč? Jak ovlivňuje držení těla práci bránice, pánevního dna a trupovou stabilizaci.
  • Cviky vycházející ze základního 3měsíčního modelu
    Procvičíme si několik variant na tříměsíční model. Cviků je celá řada, záleží jen na vaší energii. A jak je to s pánevním dnem?

17:00          PŘESTÁVKA 10 min.


17:10          2. ODPOLEDNÍ BLOK 50 min.

  • Používání pánevního dna ve všedním dni
    Nacvičíme si tzv. pojistku. .Zvládneme ji zapojovat při chůzi, zvedání břemen, při domácích práce, sportu a v jiných aktivitách. Řekneme si něco o pomůckách o jejich vhodnosti či nevhodnosti.
  • Cviky, cviky a zase cviky s využítím trupové stabilizace/CORE
    Procvičíme si několik variant, co lze cvičit v různých obměnách a pozicích. Pěkně si mákneme. Nebojte, přijde na řadu i relax.
  • Zásady cvičení
    Kdy jak cvičit a necvičit. Možné vedlejší účinky, aby mě to po kurzu nepřekvapilo
  • Závěrečné uvolnění nejen pánevního dna
    Po krásné ukončení aktivního dne si dáme relaxaci, meditaci, uvolnění.

18:00          OFICIÁLNÍ UKONČENÍ KURZU, ALE TÍMTO TO NEKONČÍ, NÝBRŽ ZAČÍNÁ


Momentálně nejsou k dispozici žádné akce.