osobní trénink 

cvičíte ve dvou

Ve dvou se to lépe táhne, a tak i na trénink můžete vyrazit se svou kamarádkou, kolegyní, sestrou.... Píši v ženském rodě, ale meze se nekladou i v mužském podání ;)

Jaké by to pro vás bylo, kdybyste mohli vypnout okolní svět a SOUSTŘEDIT SE JEN NA SEBE, na váš pohyb a prožitek u toho? Někdo vám přesně řekl, co dělat, proč to dělat a jak?

Kdybyste z každého tréninku vytěžili ze sebe maximum, ovšem, ne, na poli kvantity, ale kvality. Dostali se rychleji k vašim vytouženým cílům a ušetřili si tak ČAS na  cestě "pokus - omyl", vyvarovali se zbytečným zraněním a ublížením si.

UŠETŘÍTE HNED NĚKOLIKRÁT...

... vaše zdraví, čas a výlohy za řešení toho, co jste si na sobě napáchali v důsledku neodbornosti, zvoleného špatného postupu, nevhodné zátěže, tréninku, diet at

JAK NA TO?
PŮJČTE SI MÉ VĚDOMOSTI A ZNÁSOBTE TAK EFEKTIVITU TRÉNINKU A  ZKRAŤTE CESTU ZA VAŠIMI CÍLI

Studovala jsem za vás, aby vy jste se mohli soustředit jen na pohyb a vás samotné. Za svou praxi mám za sebou stovky klientů, tisíce tréninků, celou řadu kurzů a workshopů. Toto vám předávám v balíčku při osobním tréninku spolu s empatií a širším pohledem na problematiku.

Vám stačí jen přijít a vnímat. Pokud chcete začít, jak to probíhá, klikněte na tlačítko a domluvte si konzultaci se zkušebním tréninkem.

JAK to dělám?

Na začátku při prvním tréninku

  • chvilku si popovídáme o tom, jak na tom jste, zda vám vrže koleno či páteř apod.; VSTUPNÍ ANALÝZA
  • další hovor směřuje k tomu, co je vaše vize; tudíž STANOVÍME si, co je váš CÍL a zda a jak je reálný
  • vyzkoušíme, jakou máte kondičku a jak jste na tom s pohybem; TESTOVÁNÍ
  • definujeme si to, kde to dře a z čeho se naopak můžeme odpíchnout; ZHODNOCENÍ
  • měření, vážení a focení - nechám na vás, zda budete chtít ode mě či zvládnete doma, ale je dobré se odpíchnout a mít se k čemu vracet; DOKUMENTACE
  • NÁVRH POSTUPU; dohodneme se, jak často a co je třeba, jak postupovat

Jak to probíhá dál? 

  • setkáváme se dle domluvených intervalů; TRÉNINKOVÝ PLÁN
  • trénink je přizpůsobován vaší koncici a vašemu rozpoložení, reaguji na vás, ne, na to, co jsem měla přichystaného; EMPATICKÉ ZAMĚŘENÍ
  • směřujeme k vaším vizím, cílům a vytváříme pozitivní NÁVYK
  • ve stanoveném období budeme kontrolovat výsledky, POKROK, PROGRES
  • z počátku cvičíte za pomoci VLASTNÍ VÁHY
  • v tréninku se opírám o znalosti z DNS Prof. PaedDr. Pavel Kolář, Ph.D a dalíš znalostí, které se dozvíte v rubrice "o mně".

CO ZÍSKÁTE? 

Více energie

Toto je stará známá věc, že pokud se sobě věnujete, po stránce fyzické i psychické, energie se navýší.

Vyšší sebevědomí

Cítíte se lépe, vypadáte lépe, máte více energie, odolnější psychiku, super kondici, takže vyšší sebevědomí jde už ruku v ruce.

Lepší koncentrace

Při cvičení si vyčistíte hlavu, uvolníte tělo, zrelaxujete, vyplavíte přebytečné napětí a stresy. Toto vám přinese celkovou lepší koncentraci.

Fyzická kondice

Jestliže budete svůj pohybový aparát pravidelně zatěžovat a lehce zvyšovat zátěž, nebo styl trénování, zvýší se vaše kondice. A budete se cítit skvěle.

Lepší tělesná schránka

Toto je úžasný benefit k vašemu snažení. Začnete vypadat lépe a lépe, už se nebudete stydět v plavkách, naroste vaše sebevědomí.

Vyrovnaná psychika

Vyšší kondice, lepší tělesná schránka, uvidíte výsledky a budeme pracovat na vašem sebevědomí, vaše psychika je rázem odolnější.

moji pomocníci pro dosahování vašich cílů

Při tréninku se postupně seznámíte vesměs se všemi mými pomocníky. Kde mimo jiné využívám různé balanční podložky, rehabilitační míčky a míče, gumy a expandery, fitbally, Sbally, overbally a také činky a další...

BOSU

Labilní podložka, která ozvláštní trénink a navíc ho posune o několik levelů dál. Zlepšíte stabilitu, posílíte svaly hluboko uložené a střed těla.

Závěsný systém (trx)

Cvičení s váhou vlastního těla, ve 3D rovinách. Procvičíte svaly, o kterých jste ani netušili, že je máte a díky vyšším nárokům na střed těla i CORE.

sm systém

Šetrné cvičení pro jakýkoli věk i kondici. Skvělý pomocník pro vaše záda, rozhýbání každičkého zatuhlého místa a zpevnění těch, které si o to říkají.

KDE SE VÁM BUDU VĚNOVAT? 

  • v soukromém prostředí rodinného domu Praha - Horní Počernice
  • ideální volba pro ty, kteří jsou ostýchaví, plaší, přepracovaní a mají dost sdílených prostor ze svého zaměstnání a jiných aktivit
  • nikdo vás tu neokukuje, až na mě a to je v pořádku
  • nic vás nerozptyluje, tedy můžete všechny vaše smysli zamířit pouze na vás a váš cíl
  • parkování přímo před domem, nemusíte tak řešit přecpaná parkoviště, tak jak tomu bývá před všemi fitness centry, ani parkovné
  • příroda všude kolem na dosah, ideální pro venkovní tréninky, ať už na zahradě, v lese, v parku, u rybníku na louce