BOSU

Zlepšete svou celkovou rovnováhu

Buďte připraveni! Stabilita je potřeba každý den a při mnoha úkonech, ne jen u cvičení, či nějakého sportu.

Odlehčete vašim kloubům

Zaktivujte své tělesné jádro a zvyšte vnitrobřišní tlak.

Zvyšte funkčnost vašeho pohybu a získejte lepší koordinaci.

Při cvičení používám obě strany, pokud jsem si jistá, že už jste schopni správně technicky provést cvik s vahou vlastního těla na pevné podložce, tedy zemi.

Krásný zadek, nohy, pevné břicho a nejen to.

  • cvičit na balanční podložce nám dá více zabrat, svaly se tedy posilují intenzivněji a zapojují se jinak, než na zemi
  • je tu vyšší nárok na stabilizaci celého těla, našeho CORE – tělesného jádra, z kterého můžeme těžit jen benefity…

Polokoule, která umí procvičit hluboko uložené svaly, ale i vaši mysl.

  • Při tréninku se musíte skutečně soustředit a být přítomni, takže se zapojí i vaše mysl, kterou procvičíte, nejen tedy fyzickou stránku.
  • Na jedné straně bosu více procvičíte/posílíte vaše svaly kolem kotníků a kolen a nejen ty, to na té vypouklé a na druhé straně jsou kladeny vyšší nároky na naše CORE, tedy tělesné jádro, protože sice stojíte na pevné plošině bosu, ale ono stojí de facto na nafouklé vypouklé části.

Co je BOSU?

Balanční inovativní pomůcka pro posun vašeho tréninku s širokým využití.

Podobá se gymnastickému míči, ale rozřízlému napůl, kde na jeho řezu je pevný plast – plošina.

Z anglického slova „both sides up“ tedy použitelnost z obou stran.

 

Rozšiřte své schopnosti pohybu a získejte vyšší kondici, sílu a lepší tvary.

  • bosu se dá využít pro běžně cvičící, pro děti, seniory, ale i pro sportovce.
  • odcvičíte spolu s ním funkční trénink, silový, dynamický i výbušný, pomocník při rehabilitaci a jako opora tam, kde chceme naopak zajistit to, aby byl prováděný cvik jednodušší, protože nám podepře nějakou část těla.

Se mnou dostanete své tělo do formy a mysl do pohody

Sami už jste to zkoušeli a bylo to k ničemu, takže je na čase začít jinak...

Máte mě jen sami pro sebe. Nic a nikdo další vás nerozptyluje.
Necítíte se na to, že byste cvičili sami? Vezměte s sebou parťáka, vždyť ve dvou se to lépe táhne. 
Cvičíte doma s mojí podporou. Jednou za tři týdny se sejdeme pro novou nálož cviků a kontrolu.

Další pomocníci na cestě za vaší skvělou kondicí

Šetrné cvičení pro jakýkoli věk i kondici. Skvělý pomocník pro vaše záda, rozhýbání každičkého zatuhlého místa a zpevnění těch, kterési o to říkají.
Pohybujte se ve 3D rovinách a zmaximalizujte svůj trénink. Uvidíte pokroky ve vaší fyzičce, tvarování těla, ale i stability a balancu.

„Až někdy ve 26 letech mi přišli na to, že mám špatné kyčle. To když jsem udělala krok a vehnalo mi to slzy do očí z bolesti. Ostrá bolest mi podlamovala chůzi. Zakázali mi cvičit, no ani by to nešlo. Přišla na řadu fyzioterapie, ale znáte to?! Když je to na pojišťovnu. Čekáte dlouho na objednání, předepíší pár terapií a tam nejsou schopni obsáhnout příčinu, ale tak nějak uplácají jen důsledky. Mě se z toho nepohybu, začal propadat zadek až ke kolenům a bolest tu beztak byla i dál. Přidaly se k tomu kolena. Tak jsem to vše vzala do vlastních rukou a nohou a začala jsem hodně studovat a ještě víc cvičit, praktikovat, dle toho, co jsem cítila. A výsledek? Cvičím, běhám, skáču bez bolestí a omezení. Když tedy nebudu brát v úvahu, že neudělám provaz“ ☺